Noteikumi

LightUp produktu kataloga sistēma ir izveidota tā, lai šis process neaizņemtu daudz Jūsu laika. Turklāt mēs pieturamies pie uzskata, ka mūsu pārstāvētā nozare prasa atbildību un individuālu pieeju katram klientam. Iespējas konsultēties ar mums ļaus Jums pārbaudīt mūsu darba kvalitāti un profesionalitāti, vēlreiz pārliecinoties par savu izdarīto izvēli.

KĀ NOTIEK PASŪTĪJUMA PROCESS?

Izvēlieties atbilstošāko preci mūsu interneta preču katalogā un veicot saziņu ar mums ar kontaktu formas palīdzību. Uzspiežot simbolu “ + ” , produkts automātiski tiks nosūtīts uz sadaļu “ Piedāvājuma noformēšana ”, kura atrodas LightUp galvenās lapas augšējā labajā stūrī. Pēc šī soļa seko piedāvājuma saņemšana Jūsu e-pastā, tāpēc ir nepieciešams norādīt informāciju par pasūtītāju. Kā rezultātā uzmanība jāvērš pogai “Sūtīt piedāvājumu uz e­pastu”. Pavisam drīz Jūs savā elektroniskajā pasta kastītē saņemsiet piedāvājuma noformējumu ar visu nepieciešamo informāciju.

KĀ NOSKAIDROT,  VAI PRECE IR PIEEJAMA NOLIKTAVĀ ? 

Par produkta pieejamību noliktavā lūdzam sazināties, izmantojot sekojošo informāciju:
Tel.nr. 26081388
e-pasts [email protected]

KĀ NOTIEK PRECES APMAKSAS PROCESS?

Par produktu iegādi var norēķināties, izmantojot bezskaidras naudas norēķinus ar banku starpniecību vai norēķinoties par preci skaidrā naudā mūsu birojā.Tāpat ir iespējama opcija – avansa rēķins-, kas var tikt nosūtīts caur e-pastu, faksu vai ar pasta starpniecību. Svarīgi atcerēties, ka mēs preces piegādājam tikai pēc avansa rēķina apmaksas, kā rezultātā avansa rēķina oriģinālu, pavadzīmi un garantijas talonu Jūs saņemsiet reizē ar preci.
Gadījumā, ja Jūsu izvēlētā prece pašlaik nav pieejama Latvijas noliktavās, Jums būs jāveic avansa rēķina maksājums 30-50% apmērā no preces vērtības. Tā kā avansa iemaksa katrai preču zīmei var būt atšķirīga, aicinām Jūs sazināties ar mums, lai iegūtu precīzu informāciju Jūsu interesējošajās situācijas risināšanai. Jāņem vērā, ka šajā situācijā preču piegādes laiks būs ilgāks, jo to ietekmē vēl papildus faktori.

KĀ NOTIEK PREČU PIEGĀDE ?

Rīgā:
Preču piegādes laiks ir 1-3 dienas, ja pasūtītā prece ir pieejama noliktavā.
Piegādes maksa Rīgas pilsētas teritorijā ir 5 EUR .Piegādi nodrošina: SIA LightUp, SIA DPD Latvia, u.c.
Iepriekš par to vienojoties, preci ir ērti saņemt arī mūsu birojā, kurš atrodas Līvzemes ielā 23, Salaspilī. Darba laiks: 9:00­18:00 darba dienās.

Latvijā :
Preču piegādes laiks Latvijas teritorijā ir 2-4 dienas, ja pasūtītā prece ir pieejama noliktavā.
Piegādes pakalpojumu nodrošina LightUp vai partneri – loģistikas uzņēmumi -, tai skaitā SIA “DPD Latvia”.Preču piegādes izdevumi ir atkarīgi no sadarbības partneru noteiktajām pakalpojumu cenām, kas ir publiski pieejamas visiem interesentiem. Maksa par preces piegādi veidojas no sūtījuma svara, veicamā attāluma un preces gabarītiem. Uzņēmums
LightUp rūpējas par to, lai katrs preču pasūtījums tiktu saskaņots ar klientu individuāli.

KĀ NOSKAIDROT, VAI PRECE IR DROŠI PIEGĀDĀTA ?

Loģistikas uzņēmums SIA “DPD Latvia” piedāvā iespēju ērti izsekot piegādes maršrutu, kā rezultātā ir precīzi paredzams piegādes datums. Saņemot preces izsūtīšanas numuru, ievadiet to mājas lapā www.dpd.lv, lai saņemtu informāciju par Jūsu sūtījuma maršrutu.
Gadījumā, ja vienā preces šūnā ir pieejamas vairākas līdzīgas preces (atšķiras ar krāsu u.c. parametriem), lūdzam iepazīties ar informāciju, kas norādīta konkrētās preces aprakstā.

Scroll to Top